1st Historic Daytona 500

More
8 years 7 months ago - 8 years 6 months ago #804 by Piotr Gawor
Piotr Gawor created the topic: 1st Historic Daytona 500
Witam!
Na początku lipca chcemy zorganizować event 1st Historic Daytona 500, na modzie American Muscle Car z wyłączeniem Camaro ponieważ on znacznie przewyższa osiągami inne auta.
Event ten jest przeznaczony dla prawdziwych simracerów ponieważ dystans wyścigu to aż 500 mil!
Cały event będzie trwał przez 3 dni.
Zespoły będą 3 osobowe.

Dalsze, pełniejsze informacje będą dostępne w tym temacie w ciągu 1-2 dni

EDIT:

Wyścig odbędzie się 9.07.2011 o 20:00 czasu polskiego, zbiórka od godziny 18:00.
7.07 oraz 8.07 odbędą się treningi oraz kwalifikacje, by zostać dopuszczonym do wyścigu należy zrobić przynajmniej jedno okrążenie pomiarowe podczas Quala.

Format zgłoszeń:

Nazwa zespołu (liga jaką reprezentujemy lub indywidualny team)
1. kierowca 1 (kraj) - samochód
2. kierowca 2 (kraj) - samochód
3. kierowca 3 (kraj) - samochód

Wymagania:
- Camaro nie jest dozwolone
- 1 team 3 pojazdy
- maksymalna ilość uczestników: 15 zespołów - 45 kierowców
- team może składać sie z róznych samochodów

Proszę przemyśleć zgłoszenie ponieważ jest to naprawde wymagający wyścig.

WAŻNE TERMINY:

2.07.2011 - ostatni termin zgłoszeń

3.07.2011 - nadanie nr startowych

4.07.2011 - wydanie patcha ze skinami z numerami startowymi - OBOWIĄZKOWE!

Autorskie skiny można nadsyłać do 2.07.2011 na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

4.07.2011 - mod na serwerze

7.07.2011 - Oficjalny trening o 18:00 (2h) i o 20:00 Qual(1h, bez limitu okrążeń)

8.07.2011 - drugi Oficjalny trening o 19:00 (1h) i o 20:00 Qual(1h, bez limitu okrążeń)

9.07.2011 - wyścig Daytona 500 (mil) poprzedzone formatem i start lotny, start o 20.00 czasu polskiego, od 18:00 zbiórka od 19:00 warm up
- na 15 min przed końcem warm up'u cala stawka musi być, zostaje ustwiony grid,
kto przyjdzie po czasie ląduje na końcu



Kolejne potrzebne informacje będą podawane w miarę upływu czasu.

ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO ZGŁASZANIA SIĘ I UCZESTNICTWA!


******************

Hello!
With the beginning of July we would like to launch the 1st Historic Daytona 500 race using the American Muscle Car mod (with the expection of Camaro since it shows an excessive advantage over the rest of the field). The race is directed towards the real 'simracing geeks' - the distance is not less than 500 miles!

The whole event is supposed to last 3 days
A team will count 3 drivers.

The race will be held at 20.00 CET on 2 of July 2011, we join the server until 18.00 CET.
On 31 of June and 1 of July we will run practice and training sessions. To participate in the race you have to do at least one measured lap during the qualifying.

Volunteers should apply here: www.simracers.pl/index.php?option=com_ku...id=56&id=808&lang=pl

The form of applying:

The name of the team (the league we represent or an individual team)
1. The 1st driver (nationality) - the car
2. The 2nd driver (nationality) - the car
3. The 3rd driver (nationality) - the car

Other conditions:

- Camaro is not allowed
- 3 cars per one team
- the maximum number of participants: 15 teams - 45 drivers
- a team may consist of different cars

Please consider your application thoroughly - it is going to be a really demanding race.

Dates and deadlines:

2.07.2011 - the application deadline

3.07.2011 - car numbers allocation

4.07.2011 - the release of the skin pack patch - OBLIGATORY!

Own made skins can be sent until 2.07.2011 on: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

4.07.2011 - the mod is running on the server

7.07.2011 - the official training - 18.00 CET (2h) and 20.00 CET Qual (1h, no lap limit)

8.07.2011 - the second official training - 19:00 CET (1h) and 20:00 CET Qual (1h, no lap limit as well)

9.07.2011 - the Daytona 500 Race, preceded by the formation and the rolling start, the start of the race - 20.00 CET, the server join time until 18.00, 19:00 warm up
- everybody must be present 15 minutes before the warm-up - the grid order is created, arrive later and you land in the end of the grid


Further information will be added accordingly.

EVERYBODY WELCOME!!

Zardzewiałem, zrzucam rdze...
Do poprawy:
1. Kondycja
2. Siła przedramion
3. Koncentracja
4. Stanowisko "pracy"
Last Edit: 8 years 6 months ago by Admin.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 7 months ago - 8 years 6 months ago #837 by Mari
Mari replied the topic: Re:1st Historic Daytona 500
plakat promujący event:
[img size=500%] imageshack.us/m/135/4715/daytona500plakatmaly.jpg [/img]

P2: Caterham Winter Cup 2010
Last Edit: 8 years 6 months ago by Admin.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 6 months ago - 8 years 5 months ago #979 by Marek Archipow [Fireball]
Marek Archipow [Fireball] replied the topic: O:Re:1st Historic Daytona 500
Drivers can finally practice online with the American Muscle cars on Daytona track at 20:00 CET every evening.

Link to mod: HERE
Link to track: HERE
Link to the latest patch and skinpack: HERE

Server address: game.simracers.pl:8000
Last Edit: 8 years 5 months ago by Marek Archipow [Fireball].

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 6 months ago #983 by Marek Archipow [Fireball]
Marek Archipow [Fireball] replied the topic: O:Re:1st Historic Daytona 500
I will write Polish, because the majority of the drivers who participate in the event are Polish.

---

Trzeba trochę rozruszać dyskusję o wyścigu na Daytonie, głównie pod względem jazdy, toru jazdy i tego, co dozwolone. Jesteśmy po pierwszych 10-lapowych wyścigach i już coś wiemy. Moje sugestie to:

1. Starajmy się nie zmieniać toru jazdy gwałtownie.
2. Jak już się rozpychamy, róbmy to z głową i nie za wszelką cenę.
3. Trzeba wprowadzić jakieś kary za spowodowanie wypadku - mam tu na myśli kary sekundowe, np. 20 sek. do czasu wyścigu za spowodowanie wypadku. Równocześnie kary za wyjazdy na żółtą linię.
4. Jeśli już chcemy Safety Car, który tworzy klimat i jest jakąś atrakcją, musimy dać ograniczenie czasowe na wyścig, np. 4 h - wtedy ile przejedziemy lapów, tyle przejedziemy. Bez tego wyścig będzie trwał 6+ h.
5. Czy w tej serii blokowanie jest dozwolone? I wielokrotna zmiana toru jazdy?

Liczę na owocną dyskusję.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 6 months ago - 8 years 6 months ago #984 by Piotr Gawor
Piotr Gawor replied the topic: O:Re:1st Historic Daytona 500
no to już.. ;]
1. nie bedzię chyba takich bo to niema sensu
2. oczywiście trzeba to z głową robić
3. nie nastawiał bym sie na takie kary bo to ciężko nieraz ocenic, a poza tym nieraz lekkie dotknięcie i spin, nieraz rypnie ktoś z całej siły i nic. co do żółtej lini... to jak dobrze pamietam, oglądałem na YT relacje z którejść daytony 2010 lub 2009 i koleś z top 3 za najechanie na nią dostał DQ, ale ja nie byłbym taki surowy
4. SC ok, ale trzeba trochę w nim pogrzebać, a ograniczenia czasowe bez przesady.. ma być 500 mil.. jeden taki event w roku... a i jeszcze jak poruszamy ten temat SC... to ja bym dodał coś takiego do niego że jak wyjedzie mniej niż 3 lapy przed koncenm wyścigu to są dodawane te lapy przejechane za SC do dystansu, ale nie może być wiecej ich jak 5, bo jakoś nie wydaje mi sie by kończenie wyścigu za SC było jakoś szczególnie emocjonujące
5. zygzakowanie niema sensu.. lepiej jechać w tandemie.. równo.. ale nikt Ci tego nie zabroni..

dodatkowo:
wjazd i wyjazd z boksu... myślalem, żeby wjazd odbywał sie po 2 zakręcie a wyjazd po lewej stronie żółtej lini i dopiero na backstraight powrót na tor..

Kwalifijkacje trzeba ustawić na osobne.. no chyba że zrobimy zbiorowe, ale tedy wygra ten kto najlepiej umie zespołowo jeździć;] mi to "wsjo rawno" ;]

wracając do SC.. trzeba ustawić by zawsze żółta flaga pojawiała sie na całym torze a nie w 1 sektorze.. bo tak jest nie realnie. dodatkowo, gdy wyświetla sie info o "full course yellow" to od razu zakaz wyprzedzania po przejechaniu s/m ustawiamy sie w lini na zewnterznej a po wew dublowani bedą sie mogli oddublowac - ale to też trzeba ustawić w plikach. nastepnie przy restarcie po zjeździe sc do boksu ustawiamy sie w formnacje 2-wide tak jak przy starcie i tak nastepuje restart. to tyle co teraz pamietam.

Zardzewiałem, zrzucam rdze...
Do poprawy:
1. Kondycja
2. Siła przedramion
3. Koncentracja
4. Stanowisko "pracy"
Last Edit: 8 years 6 months ago by Piotr Gawor.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 6 months ago #985 by Marek Archipow [Fireball]
Marek Archipow [Fireball] replied the topic: O:Re:1st Historic Daytona 500
W zasadzie wszystko sprowadza się do 2 kwestii:

1. Jeśli jedziemy z SC to trzeba zwiększyć jego prędkość do 180-200 km/h. Dodatkowo ustalić, że przy żółtej fladze można wyprzedzać do linii S-M. Potem i tak dostaniemy karę, więc jest to załatwiane z automatu.

2. Jeśli jedziemy bez SC, należy liczyć się z nałożeniem kar czasowych po wyścigu, np. +10-20 s. za spowodowanie wypadku bez konieczności zjeżdżania poszkodowanego do boksów i +30-60 s. jeśli poszkodowany musiał zjechać. Ale to zepsuje zabawę.

Ja bym chciał SC, ale też z drugiej strony wyścig 200-lapowy będzie trwał 3,5 h, więc w przypadku wielokrotnego wyjazdu SC na tor cały event może potrwać 6+ h. Jestem za ograniczeniem czasu eventu do max. 4 h.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 6 months ago - 8 years 6 months ago #1080 by [SRPL] K Szczech
[SRPL] K Szczech replied the topic: O:Re:1st Historic Daytona 500
To i ja wtrącę 3 grosze :P

Proponuję następujące zmiany w rFm:
PrivateQualifying = 1 ; osobiście to się dostosuję - najwyżej zespołowo we 3 pojedziemy quala
LapsToServePenalty = 5
FreezeOrder = 1 ; tak jest bezpieczniej
BlueFlags = 1 ; na owalach BF jest tylko informacyjnie

Ewentualnie można zwiększyć:
FinishUnderCaution = 2

Ponadto w sekcji PitGroupOrder warto zmienić zapisy. Teraz jest:
PitGroup = 2, Group1
(...)
PitGroup = 2, Group21

Proponuję zmienić na:
PitGroup = 1, Group1
(...)
PitGroup = 1, Group44


Proponuję się też nie zastanawiać czy ma być SC czy nie. Bez SC jak ktoś odpadnie z grupy to jego szanse są pogrzebane. O czas trwania wyścigu bym się nie martwił - kilka SC pewnie będzie na początku, a potem już coraz mniej.


I najważniejsza kwestia, o której wspominałem Gillesowi - silniki.

To z char_engine.ini:

LifetimeAvg=10500
LifetimeVar=3500
LifetimeOilTemp=(98.50, 3.3000)

To oznacza, że żywotność silnika waha się między 7000 sekund (mniej niż 2 godziny!), a 14000 sekund (mniej niż 4 godziny).
Dodatkowo dopuszczalna temperatura oleju to 98.5 stopnia, a przy 101.8 stopnia żywotność silnika skraca się o połowę. Tymczasem jadąc w czystym powietrzu olej nagrzewa się do 101 stopni.
Nawet jeśli zwrócimy ludziom uwagę, by ustawili większe chłodzenie silnika na wyścig, to może się okazać, że silnik nie wytrzyma.

Kolejna rzecz:

RevLimitRange=(6500, 0.0, 0.0)

Czyli działa ograniczenie obrotów (samo ustawienie RevLimitAvailable=0 nie wystarcza). Jadąc samotnie dobija się do tego ograniczenia. Zwiększenie tej wartości do 7000 mogłoby uatrakcyjnić rozgrywkę.
Last Edit: 8 years 6 months ago by [SRPL] K Szczech.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 6 months ago #1199 by Marek Archipow [Fireball]
Marek Archipow [Fireball] replied the topic: O:Re:1st Historic Daytona 500
W najbliższą sobotę 11.06.2011 od godz. 20:00 planowane jest upalanie Muscli w większym gronie. Wyścig(i) po 30 lapów, testowanie SC, itp.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 6 months ago #1203 by sztorm
sztorm replied the topic: O:Re:1st Historic Daytona 500
K Szczech napisał:

Kolejna rzecz:

RevLimitRange=(6500, 0.0, 0.0)

Czyli działa ograniczenie obrotów (samo ustawienie RevLimitAvailable=0 nie wystarcza). Jadąc samotnie dobija się do tego ograniczenia. Zwiększenie tej wartości do 7000 mogłoby uatrakcyjnić rozgrywkę.

a ja sądzę, że jest dobrze

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 6 months ago #1218 by Uros Goricanec
Uros Goricanec replied the topic: Re:1st Historic Daytona 500
Hello guys, where could i find cars' templetes to pain new skin on?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.152 seconds
Powered by Kunena Forum