1st Historic Daytona 500

More
8 years 1 month ago #1428 by Marek Archipow [Fireball]
Marek Archipow [Fireball] replied the topic: Re:O:1st Historic Daytona 500
Z tego, co się orientuję, patch jest już od dawna i nie będzie zmieniany. Dodany został tylko skinpack i jest od do ściągnięcia od wczoraj. Patrz newsy czy temat na forum: Daytona Required Updates.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 1 month ago #1429 by Mari
Mari replied the topic: O:1st Historic Daytona 500
(Dantes) "Dzisiaj jest już 5.07 a patcha brak ... Chciał bym go dostać jednak jakiś dzień wcześniej a nie 5 minut przed oficjalnym qualem albo wyścigiem ."


Gdyby każdy zgłaszając swój team podawał jakim samochodem będzie jeździł oraz by po terminie zgłoszeń nie byłbym zmuszany do dodawania nowych zespołów, skinpack dawno by był gotowy.


(Dawid Janicki) "Jakiego koloru będzie moja Daytona?

Można poprosić o granatowy kolor?"


Tworząc defaulty nie patrze kto jaki kolor chce czy mu się podoba,
jeśli chciałeś mieć auto pomalowane jak tobie się podoba było zrobić własnego skina

P2: Caterham Winter Cup 2010

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 1 month ago #1430 by Admin
Admin replied the topic: O:1st Historic Daytona 500
Tłumaczę trochę rozgoryczenie KlakieRa.

Termin zapisów minął wczoraj. Feels i Mariano nie wybrali samochodów. Będziemy zmuszeni wybrać za nich i pewnie pojawią się głosy, że wybór nie odpowiada.

Prosimy o zrozumienie organizatorów. Dzisiaj na serwerze powinno wszystko śmigać. Zrobienie skina nie jest naprawdę trudną rzeczą. Mi zajęło 5 minut, ze ściągnięciem plugina dds do Photoshopa.

Tym, którzy na czas wybrali samochody i przesłali skiny dziękujemy za poważne podejście do tematu.

Prosimy śledzić stronę, będzie jeszcze trochę newsów. W panelu nad newsami będą linki do wszystkich potrzebnych plików.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 1 month ago #1436 by Marek Archipow [Fireball]
Marek Archipow [Fireball] replied the topic: O:1st Historic Daytona 500
Dzisiaj na Daytonie będzie obowiązywał aktualny skinpack. Jutro będą wszystkie pliki kompletne do ściągnięcia, wszelkie skiny z "my little pony" zostaną zmienione.

Wynikło to z małego nieporozumienia.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 1 month ago - 8 years 1 month ago #1437 by Mari
Mari replied the topic: Re:1st Historic Daytona 500
"wszelkie skiny z "my little pony" zostaną zmienione"

-> en.wikipedia.org/wiki/Pony_car
no ale niestety widać, niektórzy nie maja poczucia humoru

P2: Caterham Winter Cup 2010
Last Edit: 8 years 1 month ago by Mari.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 1 month ago #1438 by Piotr Gawor
Piotr Gawor replied the topic: Re:1st Historic Daytona 500
no niestety.. robimy coś, organizujemy.. robimy dla ludzi def skiny z numerami, i dodajemy jeden element (by troche dodać humoru), który sie nie spodobał 1 czy 2 osobą na 30 i trzeba wszystko zmieniać.. przez co mogą być problemy z "miśkami" a potem komu się dostanie? no mnie i Klakowi, że nam sie skinów zachciało... ale gdyby wszystko było na czas i byśmy sie mogli trzymać ustaleń by było łatwiej ale no cóż... co zrobić..
Rozumiem Fire twoje zabieganie o graczy, ale nieda sie wszystkim dogodzić.. i czasem trzeba sie trzymać ustaleń, a nie że przez jednego gracza mamy opóźnienie.. bo ważniejszy jeden niż 20...

Daytona bedzie moim pożegnalnym wyścigiem jako kierowca. no przynajmniej do wydania rFactor 2.. chciałem to zorganizować sie fajnie pościgać.. ale widze, że polska to polska.. wszędzie burdel.. oczywiście ja też nie jestem bez winy.

Powodzenia w wyścigu! I czekajcie na ostateczne ustalenia które przedstawie dzisiaj lub jutro.

Zardzewiałem, zrzucam rdze...
Do poprawy:
1. Kondycja
2. Siła przedramion
3. Koncentracja
4. Stanowisko "pracy"

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 1 month ago #1440 by Marek Archipow [Fireball]
Marek Archipow [Fireball] replied the topic: O:Re:1st Historic Daytona 500
Nie będę robił syfu we własnym ogródku. Niektórzy mają inny próg poczucia humoru, a jeszcze innym chodzi o to, żeby się pościgać na poważnie. Więc do tekstu przedmówców nie będzie komentarza, rozdrapywania ran i wyjaśnień. Każdy ma swoją opowieść i wybiera własną drogę.

Powodzenia w wyścigu. Mam nadzieję, że wszystko będzie ok.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 1 month ago #1441 by Marek Archipow [Fireball]
Marek Archipow [Fireball] replied the topic: O:Re:1st Historic Daytona 500
Wszystkie aktualne pliki potrzebne do wejścia na serwer są do ściągnięcia na stronie głównej w bannerze AMM Daytona 500.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 1 month ago - 8 years 1 month ago #1446 by Piotr Gawor
Piotr Gawor replied the topic: O:Re:1st Historic Daytona 500 - ZASADY!!!
07.07.2011

18:00 Trening 1 (2h)
20:00 Kwalifikacje 1 (1h)

08.07.2011

19:00 Trening 2 (1h)
20:00 Kwalifikacje 2 (1h)

09.07.2011

18:00 Zbiórka
19:00 Warm Up (1h)
20:00 Wyścig (200 okr)

1. Trening.
- Dowolna liczba okrążeń. Prędkość w Pit Lane 100 KPH.

2. Kwalifikacje.
- Obowiązuje dowolna liczba okrążeń. Kwalifikacje są ustawione na prywatne (jesteśmy sami na torze).
- Prędkość w Pit Lane 100 KPH.

3. Zbiórka.
- Sesja Practice. Podczas zbiorki można do woli jeździć, wchodzić i wychodzić z serwera, jest to czas na sprawdzenie wszystkiego.
- Prędkość w Pit Lane 100 KPH.

4. Warm Up.
- Podczas tej sesji starajmy się już nie wychodzić z serwera. Tutaj również można jeździć do woli.
- Piętnaście minut przed końcem sesji zostaną ustawione miejsca na gridzie, kogo nie będzie w tym czasie na serwerze ląduje na końcu stawki.
- Prędkość w Pit Lane 100 KPH.

5. Okrążenie formujące.
- Zostajemy ustawieni w Pit Lane, ruszamy po samochodzie poprzedzającym nas. Utrzymujemy szyk przez całe okrążenie. Samochód bezpieczeństwa porusza się z prędkością 130 KPH, po zjeździe SC nadaj utrzymujemy tą prędkość. Start następuje po informacji o GREEN FLAG.

6. Wyścig.
- Dystans 500 mil (200 okr). Start lotny. Prędkość w Pit Lane 120 KPH.
- Zakaz najeżdżania na żółtą linię na wewnętrznej.

7. Neutralizacje.
- Po informacji o żółtej fladze powoli zwalniamy do 130 KPH i ustawiamy się jeden za drugim po wewnętrznej. Takim szykiem przejeżdżamy cały okres neutralizacji.
- Po informacji o zjeździe SC ustawiamy się w formacji 2wide, restart następuje tak samo jak start do wyścigu.
- Jeśli wyścig miałby się skończyć pod żółtą flagą gra dołoży 2 okrążenia więcej. może to uczynić tylko 2 razy, wiec maksymalny dystans to 204 okrążenia.

8. Lucky Dog.
- Tego bonusa dostaje tylko jeden kierowca.
- Oto sposób na wykonanie tego bez kar (rf nie jest tu mocny i czasem daje kary):
Jeśli dostaniemy Lucky Dog wyprzedzamy wszystkich po zewnętrznej (razem z SC) na pełnym gazie. zjeżdżamy do boksu, przejeżdżamy przez Pit Lane z zachowaniem ograniczenia prędkości a następnie ustawiamy się na końcu stawki.

9. Pit Stop podczas wyścigu.
- Obowiązuje prędkość 120 KPH.
- Wjazd do boksu jak i zjazd odbywają się na Back Straight.
- Jedynym wyjątkiem jest neutralizacja, podczas której do boksu możemy zjechać prosto z toru.

10. Po wyścigu ZJEŻDŻAMY do Pit Lane.


11. Kary.
- za niestosowanie sie do zasad podczas startu i restartów grozi kara +25 sek.
- incydenty pomiedzy kierowcami bedą rozpatrywane tylko po zgłoszeniu.
-zgłaszamy do 12h po wyścigu, na maila: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., podajemy okrążenie na którym doszło do kontaktu, sprawce i poszkodowanych.
- kary za incydenty będą w przedziale +15 sek do DQ

Zardzewiałem, zrzucam rdze...
Do poprawy:
1. Kondycja
2. Siła przedramion
3. Koncentracja
4. Stanowisko "pracy"
Last Edit: 8 years 1 month ago by Admin.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 1 month ago #1447 by [SRPL] K Szczech
[SRPL] K Szczech replied the topic: O:Re:1st Historic Daytona 500 - ZASADY!!!
Kilka uwag ode mnie jak się nie pozabijać i dojechać do mety :)

1. Włącz spottera i słuchaj go. Wyłącz w spotterze podawanie czasów okrążeń
Jeśli auto jadące obok już Cię wyprzedziło to i tak czekaj aż spotter powie, że czysto, lub w inny sposób upewnij się, że obok nikogo nie ma.

2. Nie zapominaj o słuchaniu spottera kiedy gonisz za czyimś draftem. To że on zmienił tor jazdy oznacza, że Ty też możesz - jeśli obok Ciebie ktoś jechał to ma szczęście, bo teraz on będzie miał draft, a Ty musisz zostać na miejscu.

3. Jadąc skupiony na drafcie nie przegap wjazdu w zakręt :)

4. Częstym błędem podczas jazdy 2W, popełnianym zwłaszcza przez dublowanych jest uleganie odruchowi odsuwania się jak najdalej od drugiego auta (zostawiania maksymalnej możliwej ilości miejsca).
Paradoksalnie owocuje to jazdą niebezpiecznie blisko linii lub niebezpiecznie blisko bandy, a w konsekwencji często wypadkiem.

5. Pamiętaj, że nawet jeśli potrafisz pojechać 5W, to pozostałe 4 osoby być może nie są tak dobre i dojdzie do wypadku. Co z tego, że nie z Twojej winy - chcesz mieć wypadek? :)

6. Nie zamykamy drzwi - jeśli rywal wcisnął czubek nosa, to linia jazdy jest już jego - obojętnie czy po wewnętrznej, czy po zewnętrznej, czy na wejściu, czy na wyjściu.
Należy być szczególnie wyczulonym kiedy jedno auto na chwilę wypada ze swojego toru jazdy. Na pewno będzie się starało natychmiast wrócić - próba wciskania się może zaowocować wypadkiem, ale i to drugie auto powinno się starać, by wracając do linii nie spowodować kontaktu.

7. Jeśli miejsca nie ma, to nie ma - nie pchamy się na siłę. Jest 200 okrążeń, więc startując z ostatniego miejsca i zostawiając sobie aż 5 okrążeń na rozpracowanie każdego z rywali możesz wygrać wyścig. W szczególności dotyczy to wjeżdżania 3W (lub "więcej-wu").

8. Przestrzegajcie tego 130 km/h na restartach i czekajcie z wciśnięciem gazu na "green" jeśli nie chcecie wykosić połowy stawki
Wszelkie próby zostawiania sobie więcej miejsca i przewidywania "green" by przeskoczyć rywala zazwyczaj generują bardzo niebezpieczne sytuacje.

9. Na restartach pilnujcie, z którego biegu startujecie. Jeden kierowca na nieodpowiednim biegu może zrobić zator a nawet karambol. Nie ma czegoś takiego jak "ja chciałem ruszyć ostrożnie" - gdy pada komenda "green" wszyscy przyspieszamy ile fabryka, bo jakakolwiek inna jazda jest jazdą nieprzewidywalną, czyli niebezpieczną. Jak chcesz kogoś przepuścić to dopiero po rozpędzeniu się.

10. W pitstopie poruszajmy się prawą stroną - za przerywaną linią. Środkiem alejki jedzie się dopiero gdy się zwalnia do swojego stanowiska. Osoby jadące środkiem nie dość, że powodują zagrożenie, to jeszcze utrudniają prawidłowo jadącym zawodnikom wypatrzenie swojego stanowiska.



11. Przećwiczcie zjazdy do boksu z pełnej prędkości, żebyście wiedzieli kiedy i jak hamulec nacisnąć, by nie wpaść spinem na tor pod inne auta. No i hamulce można sobie przy okazji ustawić dzięki temu.
To jest element nagminnie lekceważony przez kierowców i potem wynikają z tego groźne wypadki. Poza tym warto, bo słabo wykonany pitstop może zniweczyć 20 okrążeń ciężkiej pracy w drafcie.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.109 seconds
Powered by Kunena Forum