GT3 pre-season server

More
7 years 2 months ago #2616 by Admin
Admin replied the topic: Re: GT3 pre-season server
Jak już chcecie testować, to róbcie to offline, bo nie będę zmieniał co chwilę ustawień na serwie.

Wytyczne to:
- opony - ustawione tak, aby mniej więcej od połowy czy 3/4 wyścigu miały gorszy grip i kręciły gorsze czasy (wyraźnie), ale byłaby możliwość dojechania
- paliwo - tu bym dał 1x, żeby można było przejechać cały dystans - wybór: albo fullbak i gorsze czasy albo halfbak i lepsze

Faktor opon uważam za kluczowy.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 2 months ago - 7 years 2 months ago #2617 by Tomasz Kawecki [king81]
Tomasz Kawecki [king81] replied the topic: Re: GT3 pre-season server

K11 wrote: Zerknąłem w pliki Gallardo - moc 550KM (i to czuć na prostej, że dobrze grzeje), a masa... 1360kg (dla porównania GT1 zwykły mieć 1180 lub coś około).

King, w McLarenie na torze masz tyle samo FPS, co w innych wozach?


i bardzo dobrze - Gallardo z 2006 GT3 ma 520 koni i 1190 kg :) wiec pewnie mały upgrade był
www.supercars.net/cars/3475.html

co do GT3 - to tak - w realu to są szybsze auta od GT2 ... bo GT2 w zasadzie umarło pare lat temu ...

W realu GT1 to dawniejsze gdzie było maserati i saleen na monzy latało ponad 300 i to spokojnie ... 330 to top speed mc12 ( en.wikipedia.org/wiki/Maserati_MC12 ) w moim odczuciu nawet jak endurance series właczysz - to tam gdzie saleen ma 280 my w gt3 mamy 240-250 więc wydaje mi się że auta są pod względem prędkości ok. Pod względem gripu jest dużo lepiej i może stąd te czasy tak niskie i zbliżone do GT1 starego. Ferrari na prostej w tym filmiku

na nordzie 286 km/h z górki :) to do 330 troche brakuje ze starego GT1 ;]

w Mclarenie mam dokladnie tyle samo FPS co w porsche i BMW na Lagunie ... 396-400 w garażu po uruchomieniu auta.


P2: BMW M1 ProCar US Champ
P1: DRM Season One
P2: WTCC BMW E90 - Drift Monsters
P3: DRM Season Two
Last Edit: 7 years 2 months ago by Tomasz Kawecki [king81].

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 2 months ago #2630 by FOLLY
FOLLY replied the topic: Re: GT3 pre-season server
Ja już mam malowanie :D
MY PAINT FOR FIA GT SEZON:

Gdyby Bóg popierał przedni napęd, to chodzilibyśmy na rękach!

P3: WTCC BMW E90 - FOLLYteam
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 2 months ago #2631 by Tomasz Kawecki [king81]
Tomasz Kawecki [king81] replied the topic: Re: GT3 pre-season server
beautiful :)

P2: BMW M1 ProCar US Champ
P1: DRM Season One
P2: WTCC BMW E90 - Drift Monsters
P3: DRM Season Two

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 2 months ago #2632 by K11
K11 replied the topic: Re: GT3 pre-season server
Może przydałoby się przenieść ten temat do działu GT3? Albo link do modu chociaż.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 2 months ago - 7 years 2 months ago #2635 by Admin
Admin replied the topic: Re: GT3 pre-season server
Dobra...

Jestem po teście full dystansu 150 km, bez Formation Lap, bo mi się spacja nacisnęła. Na gridzie 21 graczy AI plus ja, offline. Naciśnięty klawisz F6 (Invulnerability), co mnie trochę spowalniało w tym modzie (0.5 s.?). Kręciłem lapy od 1:25 średnie do 1:27 niskie. Zalane 80 L, pojazd Ford GT.

Kluczowym najsłabszym ogniwem była opona prawa przednia. Ponieważ nie oszczędzałem opon, jedynie na 3 ostatnich lapach - pękła mi na S-M tuż przed końcem wyściu, czyli 200-300 m przed metą. Odpowiednio ustawiona wytrzyma spokojnie cały dystans. Reszta opon zdrowa. Po 30 lapie lekko zauważalny spadek gripu, ale w sumie nawet na 10% opony zszedłem poniżej 1:26, więc tu jest dobrze.

Reasumując:
Powinno się ustawić zużycie paliwa 1x i opon na 2x. Wymusi to dwie, może cztery taktyki:
- zalane paliwo na full dystans i brak zmiany opon
- paliwo na połowę dystansu ze zmianą opon
- paliwo na połowę dystansu bez zmiany opon
- paliwo na cały dystans ze zmianą opon

Jeszcze tego nie testowałem, ale zakładam, że zatankowany na połowę dystansu (40 L) kręciłbym czasy o 1 s. szybsze (1:24-1:26). Biorąc pod uwagę te wszystkie aspekty i różnice, wspomniane ustawienie zużycia opon i paliwa uważam za idealne.

Teraz tylko niech ktoś dotrze do pliku (hdv?) i napisze, ile czasu na zmianę opon i zatankowanie (ile L w 1 s. czy coś w tym stylu).
Last Edit: 7 years 2 months ago by Admin.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 2 months ago #2636 by K11
K11 replied the topic: Re: GT3 pre-season server

Admin wrote: Naciśnięty klawisz F6 (Invulnerability), co mnie trochę spowalniało w tym modzie (0.5 s.?).

Patrzałem zarówno w .hdv jak i .rFm - nie ma tam nic na temat kar wagowych za AIDSy, więc F6 nie powinno nic zmieniać. Sprawdź jeszcze raz, bo to niemożliwe :D. Chyba tu jest tak, że im bardziej się chce cisnąć tym gorzej wychodzi - i może stąd ta różnica.

Po 30 lapie lekko zauważalny spadek gripu, ale w sumie nawet na 10% opony zszedłem poniżej 1:26, więc tu jest dobrze.

Też tak miewam. Potem jadę od nowa stint i zapierdzielam jeszcze szybciej ;].
Według pliku opon grip spada mniej więcej równo aż do 70-75% zużycia (chociaż przy 60% jest pewna "dziwaczność"), a potem mocniej, więc wszystko się zgadza. Mniej więcej wtedy po kilku okrążeniach walki z wozem kierowca dochodzi do wniosku, żeby hamować trochę wcześniej i takim oto sposobem wyciska w miarę dobre czasy ^^.
WearGrip1=(0.999,0.998,0.996,0.994,0.992,0.990,0.988,0.985)
// Grip at 6/13/19/25/31/38/44/50% wear
WearGrip2=(0.981,0.978,0.974,0.969,0.962,0.954,0.940,0.920)
// Grip 56/63/69/75/81/88/94/100% wear

Powinno się ustawić zużycie paliwa 1x i opon na 2x.

Nie widzę innej możliwości. :)

Wymusi to dwie, może cztery taktyki:
- zalane paliwo na full dystans i brak zmiany opon
- paliwo na połowę dystansu ze zmianą opon
- paliwo na połowę dystansu bez zmiany opon
- paliwo na cały dystans ze zmianą opon

Dwie taktyki. Ten mod nie pozwala na tankowanie w trakcie wyścigu, więc pozostaje tylko zarządzanie oponami. Chyba zapomniałem ci powiedzieć. ^^

Teraz tylko niech ktoś dotrze do pliku (hdv?) i napisze, ile czasu na zmianę opon i zatankowanie (ile L w 1 s. czy coś w tym stylu).

Szklana kula .hdv pokazuje 30s na zmianę opon + maksymalnie 0.2s losowego opóźnienia. Sprawdziłem prawie wszystkie wozy i jest w każdym tak samo.
Przypominam/informuję, że nie można dwóch kół wymienić, tylko wszystkie trza.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 2 months ago #2638 by Admin
Admin replied the topic: Re: GT3 pre-season server

Dwie taktyki. Ten mod nie pozwala na tankowanie w trakcie wyścigu, więc pozostaje tylko zarządzanie oponami. Chyba zapomniałem ci powiedzieć.


Moje serce krwawi. Bardzo zła wiadomość. Można to zmienić?

Chyba, że ci, co zdzierają opony, pojadą 1 s. szybciej. Wtedy ok.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 2 months ago #2639 by K11
K11 replied the topic: Re: GT3 pre-season server
Oczywiście można zmienić to, ale trza ingerować w mod. Ale nie rozumiem, czemu "bardzo zła wiadomość". Przecież i tak będzie fajnie, tylko nie ma sensu jechać mniej niż 150km. Moim zdaniem nie ma sensu wiele kombinować i na siłę testować i dopieszczać zasady, bo w trakcie sezonu i tak różne rzeczy się będą okazywać. Ustalmy dystans i jazda :P.
A może by dało się zrobić sezonik 4-5 wyścigów w odstępie tygodniowym?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 2 months ago #2640 by Admin
Admin replied the topic: Re: GT3 pre-season server
To pogadaj z kingiem, bo on chciał na co 2 tygodnie. :)

Ja bym w GT3 ustawił nawet 4x lub 6x opony, bo wyjdzie więcej stopów i to jakaś szansa dla oszczędzających opony przeciwko hotlapperom.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.361 seconds
Powered by Kunena Forum