GT S1R1 - WATKINS GLEN

More
6 years 2 months ago - 6 years 2 months ago #2785 by Marek Archipow [Fireball]
Marek Archipow [Fireball] replied the topic: Re: GT S1R1 - WATKINS GLEN
Qual: P9
Race: P14

Qual:
Ogólnie dobry, szczegolnie ostatnie kółko było szybkie, w granicach wysokiego 1:40. Niestety warp w S3 skutecznie pogrzebał szansę na wskoczenie wyżej.

Race:
Bardzo interesujący. Lotny start poszedł gładko i jechałem na P9. Z tyłu naciskał mnie Kabalejro, na tyle skutecznie, że w końcu mnie wyprzedził. Jechałem za nim jakiś czas równym tempem, ale parę zaciachów i straciłem kontakt. Na L5 w ostatnim zakręcie w lewo gra mi sfreezowała na wejściu i jak wyszedłem, wpadłem w spina i skończyło się przytuleniem bandy po raz pierwszy. Na szczęście blisko były boksy, więc straciłem tylko 2 minuty na całej operacji zjazdu i naprawy.

Po wyjeździe z pitlane, z ostatniej pozycji goniłem stawkę. Ari miał również kłopoty, więc jechaliśmy długo obok siebie. Najpierw go puściłem, bo byłem zdublowany. Potem go wyprzedziłem. Następnie znowu coś shaczyło i Ari już był przede mną. W sumie nie jechało się źle uszkodzonym autem. Przynajmniej do momentu gdzieś w środku wyścigu, gdy znowu dostałem warpa i chyba na tym samym zakręcie znowu banda. Tym razem już nie było tak różowo, bo aby nie zaliczać 3 postojów jechałem trochę czasu uszkodzonym powaznie autem. Na szczęście w tym modzie da się jechać złomem. Po ponownej naprawie auta (45 s. w boksach) nieco odrobiłem swoją marną pozycję, w czym pomogli mi Ari, Bartosz i Davie, odpadając z wyścigu.

W sumie dużo akcji, trochę walki i wyprzedzeń. Oby na A1-Ring było lepiej.
Last Edit: 6 years 2 months ago by Marek Archipow [Fireball].

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 2 months ago #2786 by Paweł Wróbel [djescape]
Paweł Wróbel [djescape] replied the topic: Re: GT S1R1 - WATKINS GLEN
Co do światła: to wina toru, który był nie do końca dopracowany pod względem używania świateł przez zawodników. Światła oświetlały drogę na pewną odległość, poza tą odległością ściemniał się tor. Sądzę, że na A1 powinno być w porządku. To i tak łatwo można sprawdzić nawet w dzień: jeżeli zaświecimy światła i tor się nie zaciemni to jest ok. Przyspieszenie x5 to super rozwiązanie, kończymy wieczorem gdy się trochę ściemni i to mi się podoba :).

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 2 months ago #2787 by Tomasz Kawecki [king81]
Tomasz Kawecki [king81] replied the topic: Re: GT S1R1 - WATKINS GLEN
no to z zamierzenia miał być efekt graficzny wieczoru na torze - zauważyliście jak fajnie purpurowe niebo się robiło ? i światła są zupełnie zbędne bo widać gdzie się jedzie :)

P2: BMW M1 ProCar US Champ
P1: DRM Season One
P2: WTCC BMW E90 - Drift Monsters
P3: DRM Season Two

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 2 months ago #2788 by Bartosz Pakulski
Bartosz Pakulski replied the topic: Re: GT S1R1 - WATKINS GLEN
chyba przez zmieniające się światło wpadłem w płapkę żwirową przed 3 sektorem - zgubiłem punkt hamowania, a opony już mnie nie wyratowały:D

ale takie smaczki są fajne:)

Mój rig:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 2 months ago - 6 years 2 months ago #2789 by Risto Kappet
Risto Kappet replied the topic: Re: GT S1R1 - WATKINS GLEN
Q 2. : im used to driving bonnet view/open wheel cockpit, for practice i had altered cockpit files so cockpit view was on bonnet, but that is disabled in offical quali and race! so a suprise for me and had to get used to being on the left side of the car, also the quali time was short and lots of traffic, so had a terrible result, about 0.6-0.8sec from which i could have done but im sure everyone understood i can drive lol
R 3. : normal start, great battle with Thomas and M. Paruk, switching places all the time
BMW is a bit faster than porsche but porsche uses less fuel so still a great car, i went to pits, did a fast stint, went to pits again and did even faster stint, finished 3rd without any driving mistake and great pace, i would not have imagine to do ~15laps on same tyres, mine exploded in testing right after 11 laps (the left front, all other were OK) so very well done whoever managed it. i also thought about changing only front tyres in one stop so i could win much time but never tried.
i will try to see you guys at the next race
Last Edit: 6 years 2 months ago by Risto Kappet.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 2 months ago - 6 years 2 months ago #2791 by Robert Podgorny
Robert Podgorny replied the topic: Re: GT S1R1 - WATKINS GLEN
Q:16
R:DNF

Korzystajac z okazji ze mam chwilke czasu w pracy wspomne cos o moim wystepie.

Kwalifikacje slabe w moim wykonaniu, udalo mi sie zrobic jedno poprawne okrazenie, caly czas o wiele szybsi zawodnicy dojezdzali mi do ogona wiec ustepowalem im miejsca.Jesli natomiast chodzi o wyscig wszystko bylo dobrze do polowy wyscigu, robilem w miare rowne okrazenia i omijalem kierowcow ktorzy mieli pewne przygody przedemna w wyscigu, takze jakims cudem bylem na dobrej 10 pozycji z wiekszajaca sie przewaga na 11 zawodnikiem. Na 14 okrazeniu zjechalem po nowe opony wiec plan byl na jeden pitstop, jednak zaraz po wyjezdzie z pitu na poprzedzajacym okrazeniu przeliczylem sie z predkoscia i na ostatnim zakrecie przed meta wpadlem na sciane i rozwalilem kompletnie auto.

Dzieki jeszcze raz za wyscig, mimo tego ze startowalem z konca stawki emocji nie brakowalo. gratulacje dla Tomka za zwyciestwo.

Mam nadzieje ze kolejny wyscig bedzie duzo szczesliwszy, do zobaczenia na trenningach.


PS.
Dzieki wielkie za zaproszenie do ligi , napewno sie tu bede staral zadomowic :)
Wybaczcie ze nie uzywam polskich liter ale ang win i klawiatura.
Last Edit: 6 years 2 months ago by Robert Podgorny.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 2 months ago #2800 by Łukasz Krawczuk [LuuuuuKaS]
Łukasz Krawczuk [LuuuuuKaS] replied the topic: Re: GT S1R1 - WATKINS GLEN
Qual: P6
Race: P8


Start lotny poszedł bez zastrzeżeń, parę pierwszych kółek też, niestety w okolicach 5 okrążenia tracę przedni dyfuzor i muszę zjechać do pit, 48 sekund w plecy i tracę wszelkie nadzieje na jaki kolwiek wynik. Wyjechałem jakoś P16 - P17 i stwierdziłem że może coś jeszcze da się zrobić :) ogólnie popełniłem kilk aspinów, jednak jakimś cudem dojeżdżam na P8 z którego jestem bardzo zadowolony :lol: , biorąc pod uwagę to co stało się na początku wyścigu.
Dzięki wszystkim za wyścig i dozoba na A1 Ring.

P3: WTCC BMW E90
P3: WTCC BMW E90 - FOLLYteam

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.448 seconds
Powered by Kunena Forum