Ścięcia i poszerzenia

More
6 years 10 months ago #2928 by Bartosz Pakulski
Bartosz Pakulski created the topic: Ścięcia i poszerzenia
Chciałem złożyć protest:)

Wiem, że to zabawa i nie ma się co spinać, aczkolwiek bardzo uważałem na T1 i aż obejrzałem powtórkę z kamerą ustawioną tylko na ten zakręt - miałem 4 wyjazdy, gdzie 4 koła znalazły się poza torem (wliczam tu nawet sytuacje, kiedy 2 koła były na tarce i 2 na linii):P

Mój rig:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 10 months ago #2929 by Admin
Admin replied the topic: Ścięcia i poszerzenia
Rozpatrywaliśmy ścięcia i poszerzenia na T1. Liczyłeś wszystko?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 10 months ago #2934 by Bartosz Pakulski
Bartosz Pakulski replied the topic: Ścięcia i poszerzenia
Poszerzeń nie liczyłem, cięcie to cięcie:P

Jeszcze ani razu nie zyskałem czasu poszerzając T1:(

PS.
1:04:00 :D

Mój rig:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 10 months ago #2935 by Dawid Koszela
Dawid Koszela replied the topic: Ścięcia i poszerzenia
A ten filmik to jest w jakim celu?

P3: Caterham Winter Cup 2010
P1: WTCC BMW E90 - Blue Velvet Racing

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 10 months ago #2937 by Admin
Admin replied the topic: Ścięcia i poszerzenia
Bartosz, przyjęliśmy zasadę, że na T1 liczymy poszerzenia (da się zyskać czas) i cięcia. Wszyscy mają policzone odpowiednio, a ja siedziałem 3 h nad tym. :)

Więc kary są relatywnie sprawiedliwe dla wszystkich. Aczkolwiek być może dobrze, że podniosłeś tę sprawę, bo na Silverstone albo zainstalujemy CutDetection albo inaczej podejdziemy do ścin. Nie zmienia to faktu, że jedzie się po torze, a nie poza nim.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 10 months ago - 6 years 10 months ago #2939 by Bartosz Pakulski
Bartosz Pakulski replied the topic: Ścięcia i poszerzenia
Dawid, z jednej strony dlatego, ze zabawnie to wygląda jak cały sznur samochodów okrążenie po okrążeniu wyjeżdża poza tor, a z drugiej pokazuje, że w prawdziwym świecie aż tak rygorystycznie nie podchodzi się do tematu wyjazdu poza tor.

Quali to co innego, przyznaje, ale w ferworze walki zdarza się przesadzić z zakrętem - skończone opony, emocje, presja.

Na prawdę starałem się jechać czysto jak to tylko możliwe, z premedytacją nie ciąłem ani nie poszerzałem. Informacje i narzędzia jakimi dysponujemy podczas gry nie są na tyle precyzyjne, żeby uniknąć tego typu wycieczek. Ja na dodatek gram na padzie, robię co mogę a i tak dostałem karę.. Nakręciłem nawet 2 wynik przejechanych okrążeń, żeby dobrze poznać tor i pojechać czysto.

Mój rig:
Last Edit: 6 years 10 months ago by Bartosz Pakulski.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 10 months ago #2943 by Tomasz Kawecki [king81]
Tomasz Kawecki [king81] replied the topic: Ścięcia i poszerzenia
No niestetu. Popelniles za duzo bledow po prostu. Ja tez zawsze probuje jechac bez scin i poszerzen a tutaj tez tyle ich zrobilem ze mam kare. I tak nie jestesmy bardzo rygorystuczni bo Fire obejrzal 3 zakrety a jakvy ogladac cale kolka to byloby tego wiecej. Ja jestem za tym zeby karac wyjazdy poza tor bo inacze dochodzi sie do farsy i 90% poza torem. Silverstone jest pod tym wzgledem bardzo problemowy bo kazdy sektor ma elementy do ciecia.

P2: BMW M1 ProCar US Champ
P1: DRM Season One
P2: WTCC BMW E90 - Drift Monsters
P3: DRM Season Two

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 10 months ago #2944 by Tomasz Kawecki [king81]
Tomasz Kawecki [king81] replied the topic: Ścięcia i poszerzenia
Nie wiem. Jak podejdziemy do tego tak ze tarki to tez tor to beda sie ludzie uczyc jechac po tarkach ...

P2: BMW M1 ProCar US Champ
P1: DRM Season One
P2: WTCC BMW E90 - Drift Monsters
P3: DRM Season Two

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 10 months ago - 6 years 10 months ago #2946 by Dawid Koszela
Dawid Koszela replied the topic: Ścięcia i poszerzenia
Jestem pewien ,że komisja nie ukarałaby jeśli zwolnisz po wyjeździe/cięciu. Wiadomo ,że każdemu może się przytrafić. Następnym razem zwolnij.

A pokazywanie filmiku niczego nie dowodzi, może kierowców przed wyścigiem pouczono ,że w tym miejscu toru mogą pozwolić sobie na wyjazd poza tarkę.(sprawdziłeś?)

Vettel dostał srogą karę za wyprzedzanie poza torem(popieram :D) więc nie wiem skąd odniosłeś wrażenie ,iż w prawdziwym świecie nikt na to uwagi nie zwraca.

Tutaj masz artykuł mały jak sędziowie w F1 zostali pouczeni o baczniejszym przyglądaniu się wyjeżdżaniu poza tor.

paddocktalk.com/news/html/story-199554.html

P3: Caterham Winter Cup 2010
P1: WTCC BMW E90 - Blue Velvet Racing
Last Edit: 6 years 10 months ago by Dawid Koszela.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 10 months ago #2950 by Admin
Admin replied the topic: Ścięcia i poszerzenia
Tytułem wyjaśnienia:

Simracing jest ubogi. W realu jest cała masa sędziów. Na gorąco oceniają incydenty, my nie możemy. Poszerzenia podległy liczeniu, bo przecież były konsekwencją szybszego pokonania zakrętu dzięki opóźnieniu hamowania. Ergo: nie zmieszczenia się w niego w normalny sposób. Poszerzenia nie były duże, ale ciężko byłoby znaleźć granicę, kiedy poszerzenie daje zysk, a kiedy nie. Stąd też przyjęliśmy twardą zasadę - 4 koła poza torem - wyjazd (nawet nie 3).

Na Silverstone zmapuję tor i będzie git. Z automatem nikt nie będzie dyskutował. :)

I tak dzięki sugestii Kinga81 zmniejszyliśmy liczbę karanych wyjazdów do tych, które były najliczniejsze w konkretnym zakręcie. Bezwzględna liczba wyjazdów dawała jeszcze większe kary. No ale my nie jesteśmy tu od karania, to nie ta liga, my jesteśmy od przytulania. :D

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.102 seconds
Powered by Kunena Forum